Overslaan naar content

Medewerker Medische Dienst

  • Hybride
  • € 36.000 - € 51.000 per jaar
  • Verzekeren

Functieomschrijving

Wat ga je doen als Medewerker medische dienst

  • Je ontvangt en beoordeelt inkomende stukken vanuit de teams Claims AOV, Schade letsel en Rechtsbijstand, maar ook vanuit verzekerden, huisartsen en andere medisch specialisten;
  • Je verwerkt en beoordeelt de medische informatie van de aanvragen van nieuwe en lopende claims vanuit de afdeling Claims personenverzekeringen;
  • Je verwerkt nieuwe aanvragen voor arbeidsongeschiktheidsverzekeringen en alle daaropvolgende correspondentie;
  • Om dit te bereiken werk je samen met de verzekerde, de claimbehandelaar de medisch adviseur, (huis)artsen, en externe bureaus;
  • Je onderhoudt nauwe contacten met hen, veelal telefonisch of schriftelijk;
  • Je zorgt voor een tijdige verwerking van de gegevens;
  • Je neemt initiatief en komt met ideeën als je mogelijkheden ziet om processen te verbeteren.


Jouw nieuwe collega’s

Als Medewerker Medische Dienst werk je op de afdeling Medische Dienst, een intern adviesorgaan voor de afdelingen die aanvragen en claims behandelen. De medewerkers van de Medische Dienst verzorgen de administratieve ondersteuning die nodig is voor de aanvraag en de verwerking van de medische adviezen. Op de afdeling werken twaalf medewerkers, waaronder vier Medische Adviseurs.

Vereisten

Wat wij aan jou waarderen

  • Je beschikt over een MBO4 werk- en denkniveau;
  • Een (para)medische achtergrond of kennis van AOV / letselschade heeft de voorkeur;
  • Ervaring met medische terminologie is een pre;
  • Je bent een proactief persoon die de regie houdt in het medische traject;
  • Je voelt situaties goed aan en je bent nieuwsgierig;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt zeer goede contactuele en sociale vaardigheden;
  • Je bent kritisch en analytisch;
  • Je vindt het leuk om bij te dragen aan de verbetering van de werkprocessen volgens de Lean methodiek.


Wat wij jou graag bieden

Klaverblad is een bedrijf met een prettige, informele werksfeer. Wij bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals:

  • Een bedrijf met een prettige, informele werksfeer. Als collega's staan we altijd voor elkaar klaar;
  • Hybride werken. Gemiddeld werken wij nu 50% thuis en 50% op kantoor;
  • Ruime financiële tegemoetkoming voor woonlasten en verzekeringen;
  • Salaris bestaat uit 14 maandsalarissen plus 8% vakantiegeld;
  • Een fietsplan;
  • We betalen mee aan de contributie van je sportschool.

Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers zich blijven ontwikkelen, zowel persoonlijk als in hun vak. Dit stimuleren we met een aantrekkelijke studieregeling.


De sollicitatieprocedure

Stap 1: Je solliciteert
Stap 2: Eerste gesprek
Stap 3: Tweede gesprek
Stap 4: Aanbieding!

Klaverblad Verzekeringen draagt zorg voor integriteit. Daarom maakt een betrouwbaarheidstoetsing deel uit van de selectieprocedure.


Informatie en reactie


Herken je jezelf in het profiel en zie jij jezelf werken bij Klaverblad? Reageer dan via de direct solliciteren knop, voeg je CV en motivatiebrief toe en we komen zo snel mogelijk met een reactie. Heb je inhoudelijke vragen? Mail onze recruiter via recruitment@klaverblad.nl of kom direct in contact met onze Corporate Recruiter Joy den Daas op 0620735234.


Wij vinden groei erg belangrijk. Daarom wordt deze vacature ook intern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid, heeft de interne kandidaat de voorkeur.

Details

Hybride
  • Zoetermeer, Zuid-Holland, Nederland
€ 36.000 - € 51.000 per jaar
Verzekeren

of

Details

Hybride
  • Zoetermeer, Zuid-Holland, Nederland
€ 36.000 - € 51.000 per jaar
Verzekeren