Administratief Medewerker AOV
- Hybride
- € 35.000 - € 46.000 per jaar
- Verzekeren
Functieomschrijving
Wil jij je verder ontwikkelen op het gebied van arbeidsongeschiktheidsverzekeringen? Wil jij bijdragen aan de ambitie van Klaverblad Verzekeringen om de meest menselijke verzekeraar te zijn? Heb jij oog voor detail, krijg je energie van het ondersteunen van collega’s en klanten, en ben je een echte teamspeler? Dan zoeken we jou! Als Administratief Medewerker AOV is dit een unieke kans om in zes maanden tijd impact te maken binnen ons team.
Wat je gaat doen als Administratief Medewerker AOV
Als Administratief Medewerker AOV speel je een cruciale rol binnen het team Acceptatie Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat ondernemers goed verzekerd zijn. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van het acceptatieproces en het bieden van uitstekende service aan klanten en assurantieadviseurs.
Jouw taken bestaan uit:
Zorgvuldig vastleggen van klantverzoeken in onze systemen;
Beantwoorden van vragen van klanten en assurantieadviseurs (telefonisch en schriftelijk);
Doorvoeren van klant- en poliswijzigingen en het bevestigen hiervan;
Beoordelen en compleet maken van nieuwe aanvragen en wijzigingsaanvragen;
Verwerken van offerteverzoeken en correspondentie;
Ondersteunen van collega’s bij administratieve en operationele werkzaamheden;
Initiëren van verbeteringen in onze dienstverlening, ondersteund door de LEAN-filosofie.
Daarnaast werk je samen met andere afdelingen, zoals de medische dienst en claims, en draag je bij aan een uitstekende klantbeleving.
Jouw nieuwe collega’s
Je wordt onderdeel van het team Acceptatie AOV (Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen). Het team bestaat uit 6 ervaren collega’s. Met het team ben je gezamenlijk verantwoordelijk voor het accepteren en beheren van onze AOV verzekeringen. Samen dragen jullie er aan bij dat we ondernemers en zelfstandigen een goede verzekering bieden. Dit doen we door het leveren van echte toegevoegde waarde voor klanten, net dat stapje extra voor de klant. Onze hoge NPS scores laten zien dat klanten onze service waarderen en we blijven ons inzetten om onze klanten elke dag weer ongewoon goed te bedienen.
De bedrijfscultuur op de afdeling is informeel en open; er is altijd ruimte om met collega's in gesprek te gaan en samen te werken. Je kunt gemakkelijk naar anderen toestappen om ideeën uit te wisselen en te overleggen.
Vereisten
Wat wij aan jou waarderen
Je hebt ervaring in een servicegerichte omgeving en bent administratief sterk. Je communiceert helder en empathisch en bent gedreven om klanten en collega’s optimaal te ondersteunen. Verder beschik je over:
MBO+/HBO werk- en denkniveau;
Ervaring met administratieve processen, nauwkeurigheid is jouw tweede natuur;
Klantgerichtheid, empathie en uitstekende communicatieve vaardigheden;
Een teamgerichte instelling, je voelt je thuis in een zelfsturend team;
Beschikbaarheid voor minimaal 32 uur per week (vrijdag werken is een pré).
Wat wij jou graag bieden
Klaverblad is een bedrijf met een prettige, informele werksfeer. Wij bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals:
Een bedrijf met een prettige, informele werksfeer. Als collega's staan we altijd voor elkaar klaar;
Het betreft een aanstelling voor een periode van zes maanden;
Hybride werken. Gemiddeld werken wij nu 50% thuis en 50% op kantoor;
Ruime financiële tegemoetkoming voor woonlasten en verzekeringen;
Salaris bestaat uit 14 maandsalarissen plus 8% vakantiegeld;
Een fietsplan;
We betalen mee aan de contributie van je sportschool.
Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers zich blijven ontwikkelen, zowel persoonlijk als in hun vak. Dit stimuleren we met een aantrekkelijke studieregeling.
De sollicitatieprocedure
Stap 1: Je solliciteert
Stap 2: Eerste gesprek
Stap 3: Tweede gesprek
Stap 4: Aanbieding!
Klaverblad Verzekeringen draagt zorg voor integriteit. Daarom maakt een betrouwbaarheidstoetsing deel uit van de selectieprocedure.
Informatie en reactie
Herken je jezelf in het profiel en zie jij jezelf werken bij Klaverblad? Reageer dan via de direct solliciteren knop, voeg je CV en motivatiebrief toe en we komen zo snel mogelijk met een reactie. Heb je inhoudelijke vragen? Mail onze recruiter via recruitment@klaverblad.nl of kom direct in contact met onze Corporate Recruiter Joy den Daas op 0620735234.
Wij vinden groei erg belangrijk. Daarom wordt deze vacature ook intern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid, heeft de interne kandidaat de voorkeur.
Details
- Zoetermeer, Zuid-Holland, Nederland
of
Details
- Zoetermeer, Zuid-Holland, Nederland
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!