Overslaan naar content

Servicedesk medewerker

  • Op locatie
  • € 38.000 - € 60.800 per jaar
  • IT

Functieomschrijving

Ben jij een ervaren servicedesk medewerker die graag technische uitdagingen oplost en blij wordt van tevreden collega’s? Bij Klaverblad Verzekeringen ben je het eerste aanspreekpunt voor IT-gerelateerde problemen, met ruimte voor eigen initiatief en projectwerk. Ontwikkel jezelf in een informele werksfeer en draag bij aan een verbeterde digitale werkomgeving. Interesse? Lees verder!

Wat je gaat doen als Servicedesk Medewerker

Als Servicedesk Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega’s met technische problemen. Je analyseert incidenten en lost deze op, waarbij je – waar nodig – de hulp van IT-collega’s inschakelt. Daarnaast zorg je voor een goede registratie van incidenten en lever je oplossingen aan om problemen structureel te verhelpen. Ook word je ingezet op diverse projecten, zoals het verbeteren van ITIL-processen, het ondersteunen bij interne verhuizingen of het uitrollen van nieuwe werkplekken voor collega’s.

Jouw belangrijkste taken:

  • Zelfstandig oplossen van incidenten, vooral op de fysieke werkplek en binnen Microsoft 365.
  • Beoordelen van binnenkomende incidenten en zorgen dat deze bij de juiste oplosgroep (intern of extern) terechtkomen.
  • Ondersteunen en onderhouden van zowel de fysieke als de digitale werkplekken.
  • Proactief signaleren en verhelpen van storingen, of het doorschakelen naar de juiste persoon.
  • Zelf changes verwerken, zoals het aanmaken van Teams of SharePoint in Microsoft 365, of het doorzetten van changes naar de juiste oplosgroep.
  • Bewaken van de voortgang van incidenten en zorgen dat deze binnen de afgesproken oplostijden worden afgehandeld.
  • Overleg voeren met leveranciers over het oplossen van incidenten.

Vereisten

Wat wij aan jou waarderen:

  • Een afgeronde ICT-opleiding op minimaal mbo-niveau.
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Ervaring met Windows-infrastructuren, Windows 10/11 en Microsoft 365.
  • Kennis van TOPdesk en Azure is een pré.
  • Certificering op het gebied van ITIL is een pré.
  • Klantgericht, met de drive om collega’s snel en efficiënt te helpen.
  • Open en benaderbaar, met een positieve en vriendelijke houding.
  • Zelfstandig kunnen werken, maar ook weten wanneer je hulp moet inschakelen.
  • Leergierig en up-to-date met de laatste IT-ontwikkelingen.

Wat wij jou graag bieden:

Klaverblad is een gezond, stabiel bedrijf met een prettige, informele werksfeer. Wij bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals:

  • Een bedrijf met een prettige, informele werksfeer. Als collega's staan we altijd voor elkaar klaar.
  • Ruime financiële tegemoetkoming voor woonlasten en verzekeringen.
  • Salaris bestaat uit 14 maandsalarissen plus 8% vakantiegeld.
  • Een fietsplan.
  • We betalen mee aan de contributie van je sportschool.
  • Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers zich blijven ontwikkelen, zowel persoonlijk als in hun vak. Dit stimuleren we met een aantrekkelijke studieregeling.

De sollicitatieprocedure:

  1. Je solliciteert.
  2. Je ontvangt een online assessment.
  3. Eerste gesprek.
  4. Tweede gesprek.
  5. Aanbieding.

Klaverblad Verzekeringen draagt zorg voor integriteit. Daarom maakt een betrouwbaarheidstoetsing deel uit van de selectieprocedure.


Solliciteren?

Herken jij jezelf in dit profiel en zie je jezelf werken bij Klaverblad Verzekeringen? Solliciteer dan via de ‘Direct solliciteren’-knop en wij nemen snel contact met je op. Voor vragen kun je terecht bij onze Recruiter via recruitment@klaverblad.nl of direct bij onze Corporate Recruiter, Tom Biessels, op 06-13202558.


Bij gelijke geschiktheid krijgen interne kandidaten de voorkeur.

Details

Op locatie
  • Zoetermeer, Zuid-Holland, Nederland
€ 38.000 - € 60.800 per jaar
IT

of

Details

Op locatie
  • Zoetermeer, Zuid-Holland, Nederland
€ 38.000 - € 60.800 per jaar
IT