Administratief Medewerker
- Hybride
- € 42.000 - € 57.000 per jaar
- Verzekeren
Functieomschrijving
Wij zoeken een nieuwe aanwinst!
Ben jij nauwkeurig, ondernemend en zie jij altijd hoe het beter kan? Is klantcontact én de vastlegging daarvan in onze systemen voor jou een fluitje van een cent? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Ons team Acceptatie Agrarisch zoekt een administratieve medewerker met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. In deze functie krijg je een eigen project waarvoor jij van A tot Z verantwoordelijk bent. Hierbij gaat het niet alleen om de foutloze verwerking van gegevens — we zoeken iemand die het proces doorleeft en zijn of haar werk zo efficiënt mogelijk inricht.
We werken in teamverband en geloven dat je samen verder komt – en jij bent daarin een belangrijke schakel! Het team bestaat uit 11 collega’s die ervoor zorgen dat onze agrarische klanten een passende polis ontvangen, waarmee het Agrarisch bedrijf jaren lang goed verzekerd kan opereren. Al twee jaar op rij zijn we uitgeroepen tot de beste op het gebied van zakelijke verzekeringen. Help jij ons de nummer 1 te blijven?
Dit kan zomaar jouw nieuwe rol zijn
Als administratieve kracht ben jij als enige verantwoordelijk voor een nieuw project binnen de afdeling Acceptatie Agrarisch. Je zorgt ervoor dat de polisdossiers van bestaande klanten voldoen aan onze nieuwe werkwijze en ook in de toekomst actueel blijven. Daarnaast ga je aan de slag met dossiers van nieuwe klanten.
Je schakelt hiervoor met verzekeringsadviseurs, je directe collega’s en onze buitendienst. Jouw werk heeft directe impact op de brandveiligheid binnen onze portefeuille – zo help je niet alleen onze klanten en hun dieren, maar draag je ook bij aan een betere schaderatio.
Je krijgt de ruimte om je eigen werkwijze te ontwikkelen (binnen de kaders van onze systemen). Je voert zelf verbeteringen door en bent positief kritisch op andere processen binnen de afdeling.
Hoe ziet jouw dag er dan uit als Administratief medewerker?
Je zorgt dat verzekeringsadviseurs op tijd de juiste gegevens aanleveren;
Je schakelt met de buitendienst, je collega-acceptanten en de adviseur;
Je legt ontvangen gegevens vast in onze systemen en borgt de opvolging;
Je signaleert wanneer dossiers onvolledig zijn en schakelt met je collega’s;
Je denkt actief mee over procesoptimalisatie en verbeteringen.
De mensen die graag met jou willen samenwerken
Je komt terecht in een ervaren en informeel team van 11 collega’s. Je rapporteert aan de teamleider Acceptatie Agrarisch. Je werkt zelfstandig aan je project, maar hebt veel contact met je directe collega’s. Samen zorgen jullie dat agrarische klanten een passende polis ontvangen. In ons team:
Voelen we ons verantwoordelijk voor kwaliteit
Hebben we affiniteit met onze klantgroep
En maken we – naast het harde werken – ook tijd voor gezelligheid
Vereisten
Jij bent een aanwinst
Een waardevolle toevoeging voor onze organisatie. En wij voor jou. Dus laat je zien! Toon lef, wees ondernemend en geduldig. Kom op een andere manier werken ‘aan winst’. Werk aan zekerheid voor een duurzame toekomst. Versterk ons, met jouw kennis en kunde die mooi aansluit op het volgende profiel:
• Minimaal een mbo-4 diploma, bij voorkeur in een financiële of commerciële richting;
• Ervaring in de verzekeringsbranche (affiniteit met de agrarische sector is een pre);
• Ervaring in administratieve functies en vaardigheid in Excel;
• Nauwkeurigheid en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
• Goede communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling;
• Wft Basis-certificaat of bereidheid dit te halen.
Wat wij jou graag bieden
Klaverblad is een bedrijf met een prettige, informele werksfeer. Wij bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals:
Een bedrijf met een prettige, informele werksfeer. Als collega's staan we altijd voor elkaar klaar;
Flexibele werktijden en hybride werken. Gemiddeld werken wij nu 50% thuis en 50% op kantoor;
Ruime financiële tegemoetkoming voor woonlasten en verzekeringen;
Salaris bestaat uit 14 maandsalarissen plus 8% vakantiegeld;
Een fietsplan;
We betalen mee aan de contributie van je sportschool.
Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers zich blijven ontwikkelen, zowel persoonlijk als in hun vak. Dit stimuleren we met een aantrekkelijke studieregeling.
De sollicitatieprocedure
Stap 1: Je solliciteert
Stap 2: Eerste gesprek
Stap 3: Tweede gesprek
Stap 4: Aanbieding!
Klaverblad Verzekeringen draagt zorg voor integriteit. Daarom maakt een betrouwbaarheidstoetsing deel uit van de selectieprocedure.
Informatie en reactie
Herken je jezelf in het profiel en zie jij jezelf werken bij Klaverblad? Reageer dan via de direct solliciteren knop, voeg je CV en motivatiebrief toe en we komen zo snel mogelijk met een reactie. Heb je inhoudelijke vragen? Kom direct in contact met onze Corporate Recruiter Joy den Daas op 0620735234.
Wij vinden groei erg belangrijk. Daarom wordt deze vacature ook intern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid, heeft de interne kandidaat de voorkeur.
of
Details
- Zoetermeer, Zuid-Holland, Nederland
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!