Overslaan naar content

Claimbehandelaar Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen (AOV)

  • Hybride
  • € 52.000 - € 73.000 per jaar
  • Verzekeren

Functieomschrijving

Wij zoeken een nieuwe aanwinst!

Heb jij ervaring met het behandelen van arbeidsongeschiktheidsclaims en weet jij wat nodig is voor duurzaam herstel van een arbeidsongeschikte ondernemer? Heb je ervaring met het aansturen van externe partijen en kom je met oplossingen waar anderen niet aan denken? Dan ben jij misschien wel  de claimbehandelaar die wij zoeken.

Dit kan zomaar jouw nieuwe rol zijn

Als Claimbehandelaar arbeidsongeschiktheidsverzekeringen ben je het eerste aanspreekpunt voor ondernemers die arbeidsongeschikt zijn. Je bent verantwoordelijk voor de begeleiding van de ondernemer.

Hoe ziet jouw dag er dan uit als Claimbehandelaar Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen?

  • Je verwerkt nieuwe claims in onze administratie en beoordeelt of ze onder de dekking van de verzekering vallen;

  • Je beoordeelt wat er nodig is om de arbeidsongeschikte ondernemer weer aan het werk te krijgen en neemt initiatieven om dat te bereiken;

  • Om dit te bereiken werk je samen met de medische dienst, arbeidsdeskundigen en andere re-integratiespecialisten;

  • Je onderhoudt nauwe contacten met verzekerden, meestal telefonisch of schriftelijk;

  • Je zorgt voor een tijdige uitkering als verzekerde daar recht op heeft;

  • Je neemt initiatief en komt met ideeën als je mogelijkheden ziet om processen te verbeteren.

De mensen die graag met jou willen samenwerken

Je wordt onderdeel van een team bestaande uit 14 collega's binnen de Claims-afdeling. Deze afdeling draagt de verantwoordelijkheid voor de afhandeling van claims voor arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. De bedrijfscultuur op deze afdeling is informeel en open; er is altijd ruimte om met collega's in gesprek te gaan en samen te werken. Je kunt gemakkelijk naar anderen toestappen om ideeën uit te wisselen en te overleggen. Je rapporteert aan de teamleider.

Vereisten

Jij bent een aanwinst

Een waardevolle toevoeging voor onze organisatie. En wij voor jou. Dus laat je zien! Toon lef, wees ondernemend en geduldig. Kom op een andere manier werken ‘aan winst’. Werk aan zekerheid voor een duurzame toekomst. Versterk ons, met jouw kennis en kunde die mooi aansluit op het volgende profiel:

  • Je beschikt over een hbo werk- en denkniveau;

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare positie;

  • Je bent communicatief vaardig en je bent niet bang om veel telefonisch contact te hebben;

  • Je bent kritisch en analytisch;

  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;

  • Je beschikt over een gezonde dosis empathie en klantgerichtheid;

  • Beschikbaarheid van 38 tot 40 uur is een pre.

Wij zorgen goed voor jou

Hier kan je bouwen aan je eigen werkgeluk onder het dak van het klavertje 4. We geven je de ruimte om jezelf te ontwikkelen want als onze aanwinst blijf je dat natuurlijk gedurende de tijd dat je bij ons werkt. Naast ontwikkeling ontvang je een uitstekende beloning. We vinden het leuk om je op kantoor te zien, maar de mogelijkheden om thuis te werken bieden we zeker ook. Verder is onze lijst met voordelen zo lang dat we een aparte pagina ervoor hebben ontwikkeld waar je alles uitgebreid kan bekijken. Klik hier om deze voordelen te bekijken.

Waarom kiezen voor Klaverblad?

In een wereld die steeds anoniemer wordt, doen wij het anders. Persoonlijker. Mensgerichter. We zijn het andere geluid in de verzekeringswereld – nog bescheiden, maar volop in beweging. Hier is werk aan de winkel en kan jij invloed hebben. In jouw rol bouw je mee aan onze toekomst.

Klaverblad Verzekeringen is klein van omvang. Maar met grote slagkracht. Als coöperatie zonder winstoogmerk draait het bij ons om mensen. Samen maken we de samenleving mooier door te investeren in maatschappelijke en duurzame projecten. Jouw ideeën hierover? Die willen we horen. En recent hebben we ons kantoor vernieuwd met frisse werkplekken die het hybride werken niet alleen makkelijker, maar ook leuker maken.

Kom bij Klaverblad. Werken aan winst voor de samenleving.

Benieuwd naar de sollicitatieprocedure?

We ontkomen er niet aan. Procedures. Maar het geeft jou ook de gelegenheid om te kijken of wij als organisatie wel bij jou passen. Wel zo eerlijk toch? Wil je meer weten over onze sollicitatieprocedure? Je vindt er alles over op de pagina over de sollicitatieprocedure.

Wij vinden groei erg belangrijk voor onze mensen. Daarom wordt deze vacature ook intern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid, heeft de interne aanwinst de voorkeur.

Enthousiast? Solliciteer nu!

Zie jij jezelf al werken bij Klaverblad Verzekeringen? Dan zijn wij ook nieuwsgierig naar jou! Reageer via de ‘direct solliciteren’-knop en stuur ons jouw gegevens. Je hoort zo snel mogelijk van ons.

Heb je nog vragen? Kom dan in contact met Joy den Daas via 0620735234.

of

Details

Hybride
  • Zoetermeer, Zuid-Holland, Nederland
€ 52.000 - € 73.000 per jaar
Verzekeren